Skræddersyet kursus
Jeres organisation er noget helt særligt
Jeres organisation er noget helt særligt
Kulturen, strategien, de ledelsesmæssige udfordringer, jeres service og det høje faglige niveau. Men når det kommer til det med samarbejdet mellem mennesker, er der altid udfordringer.
Der er løbende behov for at arbejde systematisk med adfærden på en arbejdsplads.
Vi tager afsæt i lige netop den situation, som I er i. Der er intet overflødigt, intet der ikke er relevant. Alt indhold refererer til jeres dagligdag og eksempler – og vi bruger cases og materiale fra jeres organisation.
Når du køber et skræddersyet kursus hos Go’Proces, får I lige præcis det, I har behov for og selv de mindste detaljer matcher jeres kontekst og udfordring.
Go’Proces’ kurser er konfronterende og praksisnære. Det er vores erfaring, at netop den kombination er det, der skal til, for at sikre læring og adfærdsændring. Uden at miste fokus eller tabe medarbejdernes engagement i processen.
Et skræddersyet forløb betyder også, at I kan opbygge en efteruddannelse, der kan bestå af flere sideløbende processer. Eksempelvis:
Når I vil undersøge, om et skræddersyet forløb er en mulighed for jer, arrangerer vi et møde mellem 1-2 konsulenter fra Go’Proces og de involverede hos jer.
Mødet varer et par timer, og på mødet afklarer vi jeres situation og behov – og om vi bordet rundt mener, at vi er et godt match.
Vi kommer 2 konsulenter til mødet med jer, fordi det kan give jer et indtryk af, hvem der kunne løse opgaven – og fordi vi altid laver back-up. Når vi sender en konsulent til jer, har vedkommende et bagland i Go’Proces, der kan hjælpe, sparre og sikre at opgaven løses sikkert.
Hvis I vælger at gå i gang med et skræddersyet forløb, forbereder vi det i et tæt samarbejde. På den måde får vi integreret jeres kontekst, sprog og ambitionsniveau på dagene bedst muligt.
Vi følger tæt op. Vi mailer, taler i telefon, skyper og mødes. Vi gør alt det, der skal til for at udbytte og anvendelse kan sikres.
Efterhånden som vi bliver klogere – og det bliver vi undervejs, når vi lærer hinanden at kende – laver vi de tilretninger der skal til for at få det maksimale ud af forløbet.
Selve kurset afsluttes typisk med fremmøde fra øverste ledelse. Her præsenterer og drøfter kursusdeltagerne deres tanker, arbejdsprocesser og resultater. Det kan være der er gode ideer, der skal gives videre, det kan være at ledelsen er i direkte dialog omkring en strategisk satsning.
Uanset om vi har været i gang i 5 eller 10 dage er en afslutning med øverste ledelse, en rigtig god måde at understrege og anerkende vigtigheden af forløbet, resultaterne og arbejdsindsatsen.